+36 22 456 056

Munkanapokon 8:00-16:30-ig várjuk hívását

Mit jelent a 100% elégedettségi garancia?

Reklamációs szempontból a ruha és a cipő mindig is kényes árucikknek számított. Garanciánk jelentése, hogy mindig méretben megfelelő, anyagában hibátlan árut kapjon meg, és amennyiben azzal mégsem elégedett, visszatérítjük annak árát. Az OVIRUHA WEBÁRUHÁZ üzletpolitikájának egyik alapja, hogy csak első osztályú, kiváló minőségű ruhákat, és lábbeliket forgalmaz.

Természetesen sajnos ezek között is előfordulhat olyan, amelyről a használat során kiderül, hogy valamilyen előre nem látott probléma jelentkezik. Az általunk forgalmazott cipőkkel, ruhákkal kapcsolatban felmerülő reklamációkat gyorsan, szakszerűen, a hatályos jogszabályokban előírt határidők betartásával, a megrendelőinknek többletköltséget nem okozva intézzük.

A garancia feltételei

A kiszállítás és fizetés után a megrendelő kibontja a csomagot, a ruhát és lábbelit felpróbálja. Kérjük, hogy alaposan vizsgálja meg a kapott cipőt és ruhát, kívülről-belülről egyaránt és ha bármi hibát, rendellenességet tapasztal, vagy a mérete nem megfelelő, az árut azonnal küldje vissza nekünk és mi térítésmentesen kicseréljük! Amennyiben a termék nem felel meg az elvárásainak, úgy 3 napon belül küldje vissza, jelezve, hogy nem cserét kér, hanem az áru árát vissza, és mi 15 napon belül kártalanítjuk postai úton, vagy átutalással.

Minden termék mellett a csomagban megtalálja a gépi pénztár-blokkot (vagy a készpénzfizetési számlát, ha a megrendeléskor ezt kérte) a vásárlás dátumával, a cég NAV azonosítójával és az elérhetőségünkkel.

Kérjük, őrizze meg ezt a bizonylatot, az estleges későbbi reklamáció intézésénél ennek fontos szerepe lehet!

Ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük, haladéktalanul értesítsen minket e-mailben vagy telefonon a 36 22 456 056-os vezetékes számon.

A hibás terméket kérjük, küldje vissza postán a pénztárblokk (vagy készpénzfizetési számla) másolatával a 8093, Lovasberény, Hunyadi u. 32. címre.

A megrendelt árut utánvéttel szállítjuk házhoz az ország bármely pontjára, melynek díja 20.000 Ft-ig 1.500 Ft, felette INGYENES.

A javított, vagy a kicserélt dolgokat már ingyenesen juttatjuk el a vásárlókhoz, egyedül csak a reklamációs termék hozzánk történő elküldésének postaköltségét kell a megrendelőnek fizetnie.

Az előbbiek miatt portós, vagy utánvétes csomagot sajnos nem áll módunkban átvenni. Kérjük, hogy esetleges küldeményüket kizárólag normál postai csomagként adják föl.

Az áru megvásárlása előtt feltétlenül mérje le testméreteit és az Önnek legmegfelelőbb méretet válassza ki.

Felhívjuk figyelmét, hogy a forint árfolyamának jelentős, tartós gyengülése esetén az árváltozás jogát fenntartjuk, ebben az esetben az érvényes árakat weboldalunkon találja meg.

Elbert István - tulajdonos